קייטרינג כשר למהדרין

קייטרינג מהדרין

פתרון מושלם לאירוע בשרי

כל אירוע שאנו חוגגים דורש התארגנות מוקדמת, ההתארגנות כוללת מספר רב של פרטים שעלינו לזכור ולסדר, על מנת להפיק אירוע מושלם שיחרט עמוק בלב בני המשפחה והמכרים. צריך לחשוב על כולם ולוודא שכל אחד מהאורחים ימצא את מה שנכון עבורו, לכן באירוע בשרי מומלץ להזמין קייטרינג מהדרין שיאפשר גם לאורחים הדתיים ליהנות יחד עם כולם.

אחד הדברים המרכזיים בכל אירוע הוא הסעודה והאוכל אותו מגישים לפני האורחים, מטבע הדברים ההתארגנות סביב נושא התפריט וסגנון האוכל עומד בראש סדרי העדיפויות שלנו – מה יהיה התפריט? כמה סלטים? מה יאכלו הצמחוניים או טבעוניים? ועוד..

האוכל באירוע הוא הרבה יותר מרק 'אוכל', הוא מרכיב חשוב שאמור להביע את רגשות ההוקרה שלנו לאורחים שטרחו ובאו להשתתף בשמחתנו.

נושא הכשרות

חשבו מי הם האורחים שלכם?

נושא הכשרות הינו מרכיב מרכזי בבחירת קייטרינג בשרי כשר מתאים. אנשים רבים מקפידים על כך שהאוכל יהיה בכשרות מהודרת, הזמנת קייטרינג בשרי כשר למהדרין צריכה לקחת בחשבון את מגבלות המגזרים השונים והתאמת סוג הכשרות לאורחים.

לא כל קייטרינג בד"ץ יהיה מקובל על כולם – הזמנת קייטרינג העדה החרדית יתאים לקהל אשכנזי אך לא יתאים לספרדים, שלא אוכלים בשר בכשרות בד"צ העדה החרדית. לעומת זאת, קייטרינג בד"ץ בית יוסף מקובל על קהל ספרדי, אבל יש לא מעט זרמים שכשרות בית יוסף אינה מספיק מהודרת עבורם וכדי שגם הם יוכלו לאכול באירוע תצטרכו להזמין קייטרינג מחפוד.

זה לא נגמר בזה – קייטרינג בכשרות של הרב מחפוד אמנם יתאים לרוב שומרי הכשרות, אך יש כאלו שרק כשרות לנדא תניח את דעתם ותאפשר להם לסעוד באירוע.

קייטרינג מחפוד בד"ץ יורה דעה

החשיבות של קייטרינג כשר לאירועים קטנים בבית

לא מדובר כאן דווקא על שומרי תורה ומצוות, ישנם אנשים רבים אשר הורגלו מהבית להקפיד על אוכל כשר ואם לא הזמנתם קייטרינג כשר למהדרין הם פשוט לא יגעו באוכל באירוע.. הדבר מצוי בעיקר בקרב הציבור המסורתי, הנוהגים להקפיד על כשרות על אף שאינם דתיים. הדרך היחידה שלהם להבטיח שאכן האוכל כשר וכל תהליך הבישול נעשה בכלים מתאימים לשמירת כשרות כהלכה – זו תעודת כשרות.

יש פרטים שרק קייטרינג כשר למהדרין יודע לקחת בחשבון..

חשוב לוודא שמעבר לבחירת תפריט מושקע, מגוון ועשיר, גם כלי ההגשה, תהליך הבישול וכל יתר מרכיבי הסעודה יעמדו כולם בסטנדרטים הנדרשים עבור כשרות מהדרין. את הסכו"ם של מנת הדג חייבים לפנות מהשולחן לפני הגשת מנה בשרית. צריך לדאוג למקום בו הסועדים יכולים לנטול ידיים, ויש עוד המון פרטים קטנים שרק קייטרינג כשר למהדרין ידע לקחת בחשבון בעת תכנון האירוע.

אם החלטתם לבשל בעצמכם במקום להזמין קייטרינג לשבת חתן או לכל אירוע אחר שאתם עורכים, נושא הכשרות לא יהיה דבר קל עבורכם. מעבר לחומרי גלם בכשרות מהודרת מתאימה, תצטרכו גם מטבח כשר למהדרין שכולל כלי הכנה והגשה כשרים למהדרין.

קייטרינג גורמה כשר למהדרין

אם ברצונכם להימנע מלוגיסטיקה מורכבת, חברת קייטרינג גורמה מציעה שירותי קייטרינג כשר למהדרין – פתרון מעולה למי שמחפש שירותי קייטרינג בשרי כשר למהדרין עם תפריט עשיר המשלב שלל סגנונות וטעמים, בשימוש חומרי גלם ופרודוקטים איכותיים וטריים. והכל – כשר למהדרין בהשגחת הרב מחפוד.

אם אתם מחפשים קייטרינג בנתניה או באזור השרון, אנחנו ממוקמים בכפר יונה ומתחייבים לטריות ואיכות מקסימלית של כל חומרי הגלם ומרכיבי המנות.

אפשר להזמין אונליין - במשלוח עד הבית!

קייטרינג בשרי כשר למהדרין בנתניה - גורמה גלאט

אנחנו כאן

בשבילכם!

קייטרינג גורמה גלאט

צרו קשר

קייטרינג גורמה – קייטרינג בשרי כשר למהדרין

טיפ קטן לסידור התפריט

לסיום ברצוננו להעניק לכם טיפ קטן לבחירת תפריט מנצח עבור האורחים שלכם. ריכזנו עבורכם כמה המלצות שיעזרו לכם בעת הזמנת קייטרינג בשרי לאירועים קטנים בבית או בכל מקום אחר שתבחרו.

בכל הנוגע לסלטים בדקו האם האורחים שלכם יאהבו יותר סלטים חיים? או מבושלים? כמובן שניתן לשלב גם וגם אולם בחרו את רוב הסלטים על פי רצון האורחים.
אוכל מבושל. תחילה בחרו סגנון מטבח, מרוקאי, תוניסאי, ועוד.. לאחר מכן בחרו בכל מנה מספר אפשרויות שנראים לכם כמועדפים על האורחים.

קייטרינג גורמה מהדרין

חברת קייטרינג גורמה מתמחה במספר סגנונות בישול שונים, דבר חשוב בעיקר כאשר עורכים שבת חתן או כל אירוע אחר שיש בו שני צדדים בעלי סגנונות מועדפים שונים. מגוון הסלטים, התוספות והמנות בתפריט שלנו רחב ועשיר מאוד, כך תוכלו לבחור בלי בעיה תמהיל נכון של מנות, שיהיה לשביעות רצונם של 2 הצדדים.

תפריט עשיר

קייטרינג גורמה מתמחים במספר סגנונות בישול. אחד הדברים החשובים ביותר כשמזמינים שירותי קייטרינג לאירוע, זה שבכל אירוע יש שני צדדים ולרוב כל צד מעדיף סגנון שונה. תפריט אירוע צריך לקלוע לכל הסגנונות ולחבר אותם יחד תחת מכנה משותף מתאים. 

הסתבכתם בבחירת התפריט לאירוע? אין שום בעיה, נשמח להתאים לכם תפריט מנצח שיתאים באופן מדויק על פי סגנון האורחים שלכם ואופי האירוע שתרצו לערוך. יש לנו כמה סוגי תפריטים שנבנו כדי לעזור לכם למצוא כיוון בבחירת המנות לאירוע, ואפשר גם להתאים וליצור שילובים על פי מה שתחליטו שיהיה הכי נכון לאירוע שלכם.

× שלח וואטסאפ
דילוג לתוכן