אוכל מוכן לשבת כשר למהדרין
קייטרינג גורמה כשר למהדרין
גורמה גלאט - קייטרינג בשרי כשר בנתניה

קייטרינג גורמה כשר למהדרין

קייטרינג גורמה הינה חברת קייטרינג וותיקה ומוכרת הפועלת בענף כבר שנים רבות ומספקת אוכל מוכן כשר למהדרין בהשגחת הרב מחפוד. אנחנו מספקים מגוון שירותי קייטרינג לאירועים ובמעדניה שלנו ניתן לקנות אוכל מוכן לשבת באיכות יוצאת דופן כשהכל טרי ומוכן באותו יום.

בין השירותים שאנחנו מספקים תמצאו – קייטרינג לשבת חתן, אירוע חינה, מסיבת אירוסין, ברית או כל אירוע פרטי אחר. אנחנו מספקים גם שירותי קייטרינג לאזכרות ומציעים פתרון איכותי לאירועים פרטיים או אירועים עסקיים, אירוע קטן בבית או הזמנת אוכל מוכן לשבת.

אנחנו מתחייבים לספק שירות ברמה הגבוהה ביותר ומתחייבים לשמור על סטנדרט בלתי מתפשר של אוכל טרי ושימוש בפרודוקטים איכותיים. יש לנו תעודת כשרות מהדרין, בד"ץ יורה דעה בהשגחת הרב מחפוד וכל תהליך הבישול והכנת האוכל נעשה בליווי מפקח צמוד המשגיח מטעם הבד"ץ.

ירקות טריים - קייטרינג בנתניה
0
עובדים חרוצים

תמיד לשירותך

0
שנות ניסיון

קייטרינג בשרי

0
סניפים

נתניה / כפר יונה

0
המון אירועים

עומדים בקצב

0
תעודות כשרות

קייטרינג מהדרין

שוק מאכלים לשבת - המעדנייה בסניף נתניה

נגן וידאו

ממליצים

קייטרינג כשר למהדרין

נושא הכשרות הינו חשוב ומרכזי בבחירת שירותי קייטרינג לאירועים או הזמנת אוכל מוכן לשבת. יש המון אנשים שמקפידים לשמור על אכילת מזון כשר ולא תמיד מדובר באנשים דתיים או חובשי כיפה, יש המון אנשים מסורתיים שהורגלו מהבית לשמור על כשרות ובחזות החיצונית שלהם לא תמצאו שום סימן שמסגיר זאת. רוצים להיות בטוחים 100% שכולם יכולים לאכול באירוע שלכם? לכו על בטוח! הזמינו קייטרינג כשר למהדרין, כך לא תפספסו אף אחד.

אוכל מוכן לשבת

נכון שרוב האנשים מבשלים לעצמם את האוכל לשבת. סגנון הבישול המשפחתי מביא איתו ניחוחות וטעמים מבית אבא, דבר שמחבר את כולם לחוויה המשפחתית בשולחן השבת. אבל יש גם לא מעט אנשים שמעדיפים להזמין אוכל מוכן לשבת, בין אם זה באופן קבוע ובין אם זה רק לצורך מנוחה והפוגה מההכנות והבישולים לשבת. יש סיבות רבות למה עדיף להזמין אוכל מוכן לשבת מקייטרינג – אפשר לקחת מבחר גדול של מנות בכמויות קטנות, לא צריך לעבוד קשה ולטרוח, אפשר להרשים את האורחים ולכבד אותם בסעודה מושקעת שהכין שף, ועוד.. הזמנת אוכל מוכן לשבת לא תחסוך לכם רק את הטרחה והמאמץ, פעמים רבות זה גם יוצא יותר זול מקניית המצרכים והכנתם לבד.

קייטרינג בשרי

אנו מציעים קייטרינג בשרי כשר למהדרין בד"ץ יורה דעה, בהשגחת הרב מחפוד. הבשרים נבחרים בקפידה כדי שתוכלו ליהנות מבשרים שגם כשרים למהדרין וגם באיכות הגבוהה ביותר שיש. שילוב חומרי גלם איכותיים ובישול מוצלח הם המפתח למנה עם טעמים מושלמים, זו הסיבה שלקוחות רבים בחרו בנו כשחיפשו חברת קייטרינג, במיוחד כשמחפשים קייטרינג בשרי כשר למהדרין.

תפריטים

קייטרינג גורמה מציעים מגוון תפריטים לבחירה: תפריט בשרי כשר למהדרין, תפריט מזנון פרווה, תפריט מעדנייה עם אוכל מוכן לשבת, ותפריט אוכל מוכן לאירועים עם בחירה של כמה סוגי מזנונים שונים, בהתאם לסוג ואופי האירוע. בנוסף, ניתן גם להזמין אוכל מוכן לשבת חתן בכמה חבילות אירוח שונות, לפרטים נוספים – צרו איתנו קשר…

קייטרינג בד"ץ כשר למהדרין

בחברת קייטרינג גורמה גלאט יש משגיח כשרות צמוד שדואג לכשרות המוצרים כפי המתחייב לקבלת תעודה מבד"ץ הרב מחפוד. המשגיח בודק שהפירות והירקות הגיעו עם תעודת כשרות מהחקלאי, שאין בהם חשש ערלה ושהופרשו תרומות ומעשרות כדין. קייטרינג בד"ץ מחמיר יותר ואם יש ספק שלא הופרשו מעשרות אפילו עבור ארגז אחד – המשגיח יפריש שוב.

הכירו את קייטרינג גורמה

שילוב מנצח בין אוכל משובח
וכשרות מהודרת

רמת האוכל בחברת קייטרינג גורמה הינה מהגבוהות הקיימות בענף הקייטרינג ובמיוחד בתחום הקייטרינג הכשר למהדרין. המבחר הרחב, יחד עם הניסיון הרב שלנו בתחום, הופכים את אוכל הקייטרינג שברשותנו לבחירה מנצחת בכל אירוע. אנו מקפידים על הפרטים הכי קטנים בכל אירוע, בין אם זה שבת חתן, חינה או ברית – בשבילנו זה עולם.

זה לא משנה אם אנחנו מקימים מטבח קצה לאירוע עסקי, או שמדובר בהזמנת אוכל מוכן לשבת, על איכות לא מתפשרים. החל מהרכיבים שמרכיבים את המנה, ועד לתזמון הגשת האוכל כשהוא חם, הפרטים הקטנים זה מה שהופך את חווית האירוח למצויינת.
וכמובן שצריך גם אוכל טעים!

קייטרינג מחפוד בד"ץ יורה דעה

קייטרינג בשרי כשר למהדרין בנתניה - גורמה גלאט

אנחנו כאן

בשבילכם!

קייטרינג גורמה גלאט

צרו קשר

קייטרינג גורמה – קייטרינג בשרי כשר למהדרין

× שלח וואטסאפ
דילוג לתוכן